« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد »

 

حماسه یوم الله نهم دی در سال ۱۳۸۸ با حضور مردم ولایت مدار و وقت شناس ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از افتخارات مردان ون این سرزمین به حساب می آید. این روز نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است. انسان هایی که تا پای جان برای حفظ اسلام و اعتقادات خود و آرمان های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

نهم دی، روز چیرگی لشکریان الهی بر جنود شیطان است. روز نفیر ملت ایران و آشکار ساختن خشم و قهر خود در برابر اهانت ها و حرمت شکنی ها است. روزی که عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی اهانت نمودند.

مردم ایران در این روز نشان دادند که با بصیرت اند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، راه را گم نمی کنند و دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، برنمی دارند و درنهایت روز نهم دی تجلی این جمله حضرت امام (ره) است که فرمود:

«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد».

نهم دی ماه روز بصیرت گرامی باد

ولایت ,بصیرت ,فقیه ,اسلامی ,ولایت فقیه ,فقیه باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش برنامه نویسی کپی ایران بلوط خاکستری قیمت بیسیم موتورولا | خرید بیسیم کنوود Takmelo.ir طراحی سایت در تبریز - نمایندگی اخوان - نمایندگی استیل البرز - باربری تهران امتحان نهایی خرداد 98 پرتال جامع دنیز فان داروخانه24 هر چی بخوای هست